Prosba o menu.hook

Witam,
Nie wiem co jest z tym moim wm. Po zainstalowaniu nie ma w /etc/X11/Wmaker menu.hook a jest on zdefiniowany w ~/GNUsetp/Defaults/WMRootMenu. Jest tylko plik "menu" ktory jest wczytywany ale nie jest on "dynamiczny" tzn. nie reaguje na instalowanie apt-kiem. Prosze wiec bardzo ktoregos z szanownych forumowiczow o przeslanie mi w miare "golego" menu.hook - moze to pomoze bo denerwujace byloby recznie dopisywac to co sie instaluje...
Pozdrawiam...
B.O.