NSW. - Bylo Re: (brak tematu.)

> wiesio napisał.
> czesc kolego mam problem NSW niechcąco usunąlem partycję  jezeli
> moglbys mi pomoc to bardzo bylbym ci wdzieczny pozdrowienia ze
> Swinoujscia i zapraszam na wczasy H Pruskiego 9 :)
Witam.
Wydaje mnie sie, ze to raczj pytanie nie na ta liste. NSW, to chyba
norton system
works wiec o ile tak to windowsowy program, ktorymi tu raczej sie nie
zajmujemy.
Tu zajmujemy sie Debianem, ktory jest jedna z ponad 200 dystrybucji
Linuxa.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1