Re: WMaker i jego menu

On Wed, 27 Aug 2003, Bogusław Olszewski wrote:

> Witam,
> Kiedys po instalacji wm gdy dodawalem jakis program apt-kiem wskakiwal
> on automatycznie do menu wmakera, teraz niestety tak nie jest. Gdzie to
> zmienic?
> B.O.

Zapewne grzebałeś w menu, tzn. ustawiałeś je po swojemu. Już nie
pamiętam czy w takim wypadku polecenie 'update-menus' da porządany
rezultat (wątpię).

Jeśli chcesz wrócić do poprzedniego układu menu musisz dodać podmenu
dynamiczne, najlepiej w WMPrefs zakładka z menu i tam gdzieś musi być
to menu (trzeba wpisać ścieżkę "/etc/X11/WindowMaker/menu.hook" lub
"~/GNUStep/Library/WindowMaker/menu.hook"). To jest dobre rozwiązanie
jeśli chcesz zachować swoje menu.

Niestety nie pamiętam jak WM czyta te pliki, bo żeby mieć tylko menu
Debianowe trzeba było chyba utworzyć symlinka "menu.hook" do ścieżki
"/etc/X11/WindowMaker/menu.hook".

Niestety moje dane mogą trochę odbiegać od rzeczywistości, gdyż od
jakiegoś czasu nie używam WM. Może ktoś będący w temacie więcej
poradzi.

  Michał