Zwis pppd

Witam!

Jestem szczesliwym posiadaczem SDI i ostatnio przesiadlem sie na 2.4.21. Od
tego czasu pojawiło mi sie juz kilka zwisow mojego polaczenia SDI (przestaje
sie swiecic kontrolka oznaczajaca poloczenie z komputerem <dla tych co wiedza
jak wyglada SDI ;} >). Na poprzednim kernelu 2.2.22 nie było takiego
zjawiska.

W logach kernela widze (/var/log/kern.log)

Aug 27 09:03:27 stary kernel: PPPIOCDETACH file->f_count=3

a po "ps -A"

  PID TTY          TIME CMD
<ciach/>
11830 ttyS1    00:00:00 pppd
12168 ?        00:00:00 ip-down <defunct>
<ciach/>

Cos nie wydaje mi sie, zeby to tak mialo byc (ten <defunct>). A wlasnie - tego
tu nie widac, ale PPID procesu 12168 to 11830.

Gdzies w sieci znalaclem jakis patch do pppd, ktory ma cos chyba poradzic na
to zjawisko (jeszcze nie sprawdzalem) i jest tez chyba w zrodlach pppd dla
Sida (komp stoi na stable i wolalbym, zeby tak zostalo).

Pewnie niektorzy z Was tez maja Debiana na SDI i moze maja na to jakies
wyjście, bo jak narazie to doszedlem do tego, ze po zwisie robie

# kill -9 11830 (w tym wypadku)
# /etc/init.d/ppp start

no a nie zawsze jestem w domu, a koledzy chca siec ;)

Nosze sie z zamiarem przekompilowania paczki ppp z sida na woodyego i moze to
cos pomoze, ale nie wiem czy to faktycznie jest to (bo tutaj jakby problem
jest z czyms innym, bo skad ten <defunct>).

Jezeli ktos ma doswiadczenia tego samego typu to prosilbym o jakies sugestie,
czy rady za ktore z gory dziekuje.

Pozdrawiam wszystkich
Romek Kalukiewicz