Re: [OT] problem z polaczeniem ftp

Witam,

Dnia śro, sie 27, 2003 at 11:22:41 CEST, Paweł Sornek napisał:

: witam
:
: Mam problem nie zwiazany bezposrednio z debianem, ale mam nadzieje ze ktos
: bedzie wiedzial ;)
:
: Mam konto na serwerze remote.host.pl i uzytkownik ma postac xxx@yyy.pl. Chce
: wyslac moja strone na serwer: odpalam mc i wpisuje: cd
: ftp://xxx@yyy.pl@remote.host.pl no i tutaj jest problem. Jak mc ma sie
: kapnac ktora malpa ma oddzielac usera od hosta. Wystepuje blad
: wejscia/wyjscia. Probowalem tez w ncftp, ale
: niestety tez wyskakuja bledy. Pod graficznymi klientami dziala wszystko w
: porzadku. Domyslam sie, ze ten login trzeba bedzie umiescic miedzy jakimis
: znacznikami. Prosze o pomoc

Zapomnij.. MC (jak i przegladarki) laczy sie z ftpem po URLu typu:
ftp://user@host
i nie ma tutaj miejsca na konta w formacie @..

uzywaj normalnych programow do ftp'a to pozbedziesz sie tego problemu

/me ma juz dosc takich problemow ze swoimi klientami..

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:         Dragon poker? But the dragon always wins!         :.