Re: Apache nie wykonuje skryptow

On Tue, 26 Aug 2003, Marcin Sochacki wrote:

> Wyrzuć czwartą linię, wpisz pozostałe do httpd.conf, a nie srm.conf (ten plik
> pewnie u Ciebie nie jest w ogóle czytany).

Zrobiłem (znaczy tylko wpisałem, bo nic więcej się nie dzieje).  Może i
'http.conf' też nie czyta?

Tutaj jest coś innego.  Może '/etc/mime.types' jest niekompletny, albo
modul PHP koliduje z 'mod_python.so' albo czymś innym? Dla ułatwienia
dodam, że skrypty pythona działają tylko z katalogu '/var/www/cgi-bin'
mimo, że dla użytkowników również powinny (wpisałem odpowiednie linie).

Wygląda tak, jakby Apache czytał sobie te linie, które mu się podobają.

Zainstalowałbym Zope, ale za dużo zajmuje ;)

  Michał