Re: Konfiguracja kernela?

On Sun, Aug 24, 2003 at 11:25:25AM +0200, Mariusz Bohm wrote:

> Dopiero zaczynam i chcę poztawić mój serwer na Debianie (do tej pory
> chodził na Freesco). Gdy czytam pomoc do iptables, pisze tam
> o konfiguracji kernela.Moje pytanie jest takie, czy jest to związane
> z całą procedurą tzn. kopiowaniem zródeł, konfigurowanie jądra,
> kompilacja i późniejsza instalacja tego jądra, czy jest to znacznie
> prostsze (mam na myśli dopisanie czegoś do modules)
To zależy. Jeśli jądro jest już skompilowane z odpowiednimi modułami to
wystarczy je załadować. Jeśli jednak nie posiada tych rzeczy co
potrzebujesz wkompilowanych to czeka Cię właśnie cała procedura
konfiguracji/kompilacji. Chyba, że znajdziesz gdzieś gotowe jądro z tym
co potrzebujesz.

pozdr,
fEnIo

ps. zawijaj linie!
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska