[OT] problem z konwersja html -> rtf

Witaj Debian-lista.

Mam pytanko odnośnie konwersji jak w temacie. Potrzebuje przekonwertowac
fragmenty html do formatu rtf i to z polskimi czcionkami. Czy spotkaliście
sie kiedyś z czymś takim ? Najlepiej będzie jest jeszcze to by była
fukncja napisana w plpgsql (taki język do programowania funkcji w
postgresie) ale niekoniecznie.
Znalazłem w necie konwerter ale zamiast naszych liter mam krzaczki.

--
Arkadiusz Malinski .:||:. arecki(at)aragorn.debian.pl .:||:. format s.c.
:. GPG fingerprint: 2BDF 4ABB A957 E089 2B19 79B4 A71A CE12 C246 684B .:.