Re: Drukarka BJC-2100

On Wed, Jul 30, 2003 at 03:14:46PM +0200, off-ca@astral.lodz.pl wrote:

> oczywiscie ze cups :) mala pomylka w druku, zainstalowalem magicfilter i
> apsfilter skonfigurowalem i nadal cisza....:/
A ghostscrips jest w dobrej wersji?
Musi zawierac odpowiedni do twojej drukarki sterownik (gs --help
da wydruk wszystkich)
Bedziesz tez potrzebowal odpowiedni sterownik *.PPD
Jak dalej nie drukuje, to ustaw CUPS na debug i ogladnij logi, no
chyba ze nie masz CUPS (tak jak ja), to np. w logach /var/log/lp-errs

*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *
* chemiczek@poczta.onet.pl *
*      GG: 1104936         *