Re: EVMS vs LVM [było: Równoległe kopiowanie plików]

Marcin Owsiany <porridge@debian.org> writes:

> [...]
>
> BTW, może ktoś napisać dlaczego są dwa różne? Ktoś się bawił oboma?
> Jakie wrażenia?

LVM używam z przyjemnością od roku z okładem na kilku
maszynach. Software który działą i miła, zrozumiała dokumentacja.

EVMS ma znacznie większe ambicje (ma opakowywać jednym API i
narzędziami operacje od partycjonowania przez LVMa po obsługę
filesystemów) ale przynajmniej dla mnie dokumentacja jest w stanie na
tyle katastrofalnym, że szkoda czasu by się do tego przymierzać.

--
( Marcin Kasperski   | (...) the only completion criterion for the Analysis  )
( http://www.mk.w.pl |       and Design phases is - the date. (Martin)       )