Drukarka BJC-2100

Witam,
Od razu mowie ze jestem totalnym zoltodziobem wiec prosze o wyrozumialosc :)
Posiadam drukarke Canon BJC-2100, zainstalowalem lpd, cubs ale mimo tego
drukarka "milczy". pod KDE 3.1 (jajko 2.4.21 z wkompilowanym parallel...)
pokazuje mi niby "lp" ale kiedy robie "testuj" mowi mi ze dane zostaly
pomyslnie wyslane na drukarke (pokazywane sa w kolejce) ale nadal drukarka
milczy, nie jest ona Windows only bo dzialala kiedy na moment wsadzilem RH.
Bardzo prosze o pomoc bo nie mam pojecia co robic... Z gory dziekuje...

--
PozdróFFka:
-=ofF-tz4=-|oi to the World!!!