Re: mutt i wyswietlanie naglowkow w tresci listu

On Mon, Jul 28, 2003 at 09:12:47PM +0200, Jacek 'Denat' Wysocki wrote:
> Tak jak pisał Wanted, kiedy trzymam listy w ,,sent-mail'', lub kiedy
> przychodzi do mnie list, którego jestem ukrytym adresatem (mój adres
> w polu Bcc).

A to wtedy w Bcc: na pewno swojego adresu nie widzisz. Każdy porządny
MTA tego nie powinien przepuścić, bo w końcu po to jest Bcc: aby było
"Blind". Natomiast niektóre MTA słusznie dodają inny nagłówek:
Envelope-To:, wskazujący na jaki adres w kopercie ten list został
dostarczony, co odpowiada właśnie Bcc:.

Wanted