Kernel i laptop problem z karta 3com 575

cze panowie i panie

swoje pytanko kieruje do posiadaczy laptopow i debiana a w szczegolnosci
do posiadaczy tej karty sieciowej :

3Com. Megahertz. 10/100 LAN CardBus PC Card
http://www.3com.com/products/en_US/detail.jsp?tab=support&pathtype=support&sku=3CCFE575BT

otorz  kiedy instalowalem debiana byl to jeszcze potato (no teraz jest
woody) i mam necik i wogole ale nie moge sobie poradzic  z kompilacja jaja
tak by obslugiwalo moja karte sieciowa w jajkach wersji 2.4 nie widze
wogole wyboru takiej karty sieciowej jesli jest ktos kto moze mi pomoc to
prosze o wskazanie  co powinienem wlaczyc w jajku zeby mi ta karta znowu
zaczela chodzic na 2.4.x  bo na oficjalnym jaju z dystrybucji chodzi al
enajwyzsza pora zmienic sobie kernela a jakos nie moge sobie z nim
poradzic a bez netu nie da sie :)

bede wdzieczny za kazda wskazowke