Re: html na ps i na pdf

On Fri, Jul 25, 2003 at 04:52:17PM +0200, Krzysztof Krupa wrote:
> Mam taki problem
> Chce sobie zrobic dokument pdf z jednego HOWTO ktore jest
> napisane w html'u
> Mam juz go u siebie (te strony html) i dzialam.
>
> html2ps -o 1.ps 1.html
>
> No i mam plik 1.ps, tylko ze dziwny :-/
> Mianowicie akurat w 1.html byla licencja GNU i jest
> ona dosc dluga :-) html2ps zrobil mi z tego plik 1.ps
> z jedna strona, taki, ze literki sa tak male ze szkoda mowic.
> Chcialem, aby mi cos podzielilo taki plik tak, abym mial
> litery o przyzwoitej wielkosci, a dokument rozlozyl sie
> na wielu stronach.

> [...]

difoltowo html2ps nie generuje ramek (opcja -F), może to jest przyczyną,
ale chyba prościej zrobisz to w openoffice.org.

Natomniast skoro jest na tapecie taki temat to pozwolę sobie zapodać mój
problem. Mam szesciostronicowego pdf'a, który służy jako szablon dla
polików fdf. Na ostatniej stronie są dwa przyciski służące do drukowania
oraz usuwania danych z szablonu. Ktoś kto robił tego pdf'a komplenie
nieprzemyślał sprawy umieszczając te przyciski na ostatniej kartce - o
wiele funkcjonalniejsze jest ich istnienie na pierwszej stronie.

Czy zatem istnieje możliwość przeniesienia tych przycisków w inne
miejsce? Konwertery raczej na nic się tu nie zdadzą.

Z góry dzięki

--

/name loju