Re: EVMS vs LVM [było: Równoległe kopiowanie plików]

Hello Marcin,

Friday, July 25, 2003, 12:15:08 PM, you wrote:

MO> [...]

MO> BTW, może ktoś napisać dlaczego są dwa różne? Ktoś się bawił oboma?
MO> Jakie wrażenia?

ja uzywam obecnie lvm na 2 serwerach, i bardzo sobie chwale, nie
uzywalem jednak opcji rownoleglego kopiowania, poprostu potrzebowalem
jednej duzej partycji a nie kilku malych
zbudowalem matryce jednak lvm u mnie ma problem ze zbudowaniem
logicznego dysku wiekszego jak 256GB, dlatego chce teraz przejsc na
evms, dzis bede sie tego podejmowal :) jak cos mi sie uda stworzyc
to dam znac. :)

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um@go2.pl