Re: samba

W liście z czw, 24-07-2003, godz. 21:11, luk pisze:
> witam, bede bardzo wdzieczny za podeslanie mi jakichs materialow
> (e-booki, strony www, jakies wlasne notatki, itp..) na temat
> instalacji i konfiguracji w debianie :
>
> -samby jako serwera plikow
> -proxy (czyli zeby strony www ladowaly sie szybko :)
>
> prosze o dosc dokladne opisy
> z gory bardzo dziekuje za pomoc...
Witam
Z gory przepraszam, rzadko kiedy sie odzywam ... ale czytajac po raz
n-ty taki post mozna sie zagotowac, nielaska najpierw samemu poszukac a
w ostatecznosci sie pytac ?? google prawde Ci powie. Chyba ludzie za
bardzo sie rozleniwili i chcieli bez najmniejszego wysilku wszystko miec
odrazu, jezeli sam dojdziesz do tego bedzie wieksza satysfakcja i
zapamietasz jak to robic na przyszlosc. Osobiscie niektore problemy
rozwiazywalem po 3 mies az doszedlem do tego SAM. W ostatecznosci mozna
dopiero sie pytac innych...
Jeszcze raz sorrki ale unioslem sie
Pozdrowienia
Krzysiek