Re: apt-get i sumy kontrolne MD5

Dnia Sun, Jun 29, 2003 at 11:08:04AM +0200, Michał Witkowski napisał(a):
> Witam

Witam!

> Cóż postanowiłęm się dopisać do tej listy w końcu już instaluje debiana
> w domu, w pracy i na każdym kompie który dorwe w ręce, więc warto by
> było przedyskutować problemy z kimś bardziej zaawansowanym :D.

Zaawansowani używaja Sid'a ;-) ...

> Czy macie problemy z zaciągnięciem pakietów przez apt-get, instalowałem
> w sobote debianka woody na komputerku w domu i nie moge zainstalować
> aktualizacji gzipa z security.debian.org.

... w związku z czym nie korzystają z security.debian.org ;-)

Teraz poważnie. Jakie błędy wypluwa instalator? Instalujesz wpierw
starszą wersję, a później dopiero aktualizujesz z security? Temat
sugeruje błędną sumę kontrolną MD5 - czy to jest problemem? Podaj więcej
szczegółow, czy instalujesz z płyt, z sieci, etc. Występuje np. taki
problem przy instalacji z płyt, że gdy podajesz dodatkowo jako źródło
pakietów, jakiś mirror w sieci - występują problemy z zależnościami.
Musisz instalować najpierw z płyt, a dopiero później robić update.

Rafal Czlonka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org