problemy z libpng i gd2

Hello debian-user-polish,

chcę doinstalowac sobie gd2 do php4, no to zapuszczam:

apt-get install php4-gd2

minela chwilka, wszystko skonfigurowane, zabawa z jpegami dziala jak
nalezy ale za to nie dzialaja PNG - przegladam logi od apacza i widze:

libpng warning: Application was compiled with png.h from libpng-1.2.5
libpng warning: Application  is  running with png.c from libpng-1.0.15

gd2 zalezy od wersji 1.0.15

w systemie mam:

ii  libpng10-0     1.0.15-4       PNG library, older version - runtime
ii  libpng10-dev   1.0.15-4       PNG library, older version - development
ii  libpng12-0     1.2.5.0-4      PNG library - runtime
ii  libpng12-dev   1.2.5.0-4      PNG library - development
ii  libpng2        1.0.15-4       PNG library, older version - runtime
ii  libpng3        1.2.5.0-4      PNG library - runtime
ii  libpng3-dev    1.2.5.0-4      PNG library - development, compatibility pac

wiec gd2 powinno sobie uzywac tego co potrzebuje. No nic, moze trzeba
wrocic do jednej biblioteki, libpng3 bez problemu sie usuwa, ale lib
png12 juz nie moge bo chce mi wyrzucic tez kilogram innych rzeczy -
np. mrtg.

zupelnie nie wiem co zrobic - na google sa przyklady ale dla osob
kompilujacych cale php4 recznie. Czy mozna to jakos racznie naprawic
czy tez powinienem skompilowac gd2 recznie ew moze to
niekompatibilnosc miedzy php4 a gd2?

--
Best regards,
 Leaf                          mailto:leaf@cyb3r.org