bounce

Witam

Nie odzywałem się jeszcze więc pozdrawiam wszystkich.

Łaknąc nowej wiedzy czytam wszystkie listy, ale ostatnio dociera do
mnie nowy "topik" jakby mało treściwy, zawartość listu mieści się w
trzech liniach:
To normalne, czy ja mam coś źle ustawione?

Korzystając z okazji; wspominanu to o kompilacji linksa pod libsvga...
czy supportuje on css, lub ewentualnie czy jest inny pakiet który by
mi pozwolił testować swoje stronki bez Xów

--
Best regards,
 Pio                            mailto:pio_6@wp.pl