Re: Pytania nowego

> Dzieki.
> Mam w tym temacie jeszcze jedna watpliwosc.
> Na ile bezpieczne jest mieszanie w sources.list sciezek do stable i
> unstable.
> Przyklad. Zagladam na:
> http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=tripwire&searchon=names&subword=1&version=all&release=all
> ... i widze, ze tripwire jest w unstable.
>
> Jak to sie powinno robic:
> - zassac pakiet i zainstalowac z dysku ?
> - dopisac unstable do sources.list, dac apt-get update + apt-get install
> pakiet_bez_wniku_skad_jest ?

Jesli uzywasz dystrybucji mieszanej (to teoretycznie zaden klopot - na
serwerach czesto uzywam stable + testing albo nawet testing + unstable
jesli to nie jest "srodowisko produkcyjne"), to poza wpisami w
sources.list musisz dodac (nie ma go) plik /etc/apt/preferences i w nim
ustawic "domyslna" dytrybucje i potem instalujac cos z nie domyslnej
explicite to podac w linii polecen.

man apt-get

--
Szymon "Morandir" Anders