Re: OT: zabezpieczenie routera przed smieciami z sieci...

Dnia Tue, Jun 24, 2003 at 09:02:35AM +0200 SOBOL napisał/a:
> Czesc,
> to juz drugi przypadek kiedy ip_conntrack table full, komputer ma do
> bani karte sieciowa albo windows oszalal i generuje ruch na sieci...co
> zrobic zeby router sie nie odcial od sieci....zwiekszac
> echo "100000" > /proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max ??
> ogarniecie kazdego kompa w sieci lokalnej graniczy z cudem, wiec moze
> paczowanie jadra i na ilosc polaczen z jednego hosta czy instalacja
> jakiegos drogiego switcha? ?
Miałem podobnie, gdy w serwerku przez przypadek ;) zostało tylko 32MB
Ramu, po dołożeniu jeszcze 128 wszystko śmiga ok. (Woody z php, mysql,
samba, apache, apache-ssl, imap, pop3, dns; lokal: 100Mbit, świat: 10Mbit,
do lokalu 150 maszyn).

pzdr
yanek

--
Proszę o nieprzysyłanie mi załączników Worda, Excel ani PowerPointa.
Zob.: http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.pl.html