Re: lista perla

W liście z wto, 24-06-2003, godz. 01:18, pepson pisze:
> Witam,
>
> przepraszam z gory, ale szukalem na google i widocznie zaslabo :)
>
> moje pytanie jest takie, czy ktoś z was zna namiary na polska liste
> dyskusyjna perla.. chcialbym sie tam dowiedziec jak zrobic w perlu
> utrzymanie sesji na stronie www tzn gdy sie user zaloguje jest caly czas
> juz zalogowany nawet gdy wejdzie na strone po kilku dniach..
>
> opis uzycia cookie ktory mam i stosuje jest dobry jedynie dla Mozilly a
> przy nowej Operze i IE sie jakos kaszani..
>
> tak wiec wybaczcie ze dokuczam tutaj.
>
> --
A ustawiles czas waznosci ciastka?
np:

                        use CGI;
                        $co = new CGI;
                        $cookie{'id'} = $id;
                        $cookie = $co->cookie
                                (
                                -name => 'nazwa',
                                -value => \%cookie,
                                -expires => '+100d'
                                );
                        print $co->header
                                (
                                -cookie=>$cookie,
                                -type=>"text/html; charset=iso-8859-2"
                                );

Dziala na wzystkich pzegladarkach.

a co do listy to jest bodajrze pl.lang.perl

Pozdrawiam

Michal

--
Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>