Re: Asus A7V333 (KT333) i agpgart

On Wed, May 28, 2003 at 10:56:05PM +0200, Michał Byrecki wrote:

> Napisać patcha na driver do jajka obsługujący twoją via, albo sprawdzić
> inne wersje jajka, czy nie mają już zaimplementowanego towjeg czipsetu.
> Ew. zmienić płytę główną na czipset 400 :-)

O, dziekuje, juz mialem kilka - wole moje problemy :-)

Czesciowo rozwiazalem problem, wkompilowalem
agpgart jako modul i w czasie ladowanie go
dalem mu opcje "agp_try_unsupported=1" i sie
zaladowal. Widze go po lsmod

Ale Unreal dalej dziwnie chodzi, mianowicie
mimo ze sie zmienia tryb z "pelnego ekranu"
na "widok w oknie", ale pelny ekran to taki pelny,
ze zamiast "wypelniac caly monitor" :-) mam np. w trybie
800x600 zmniejszony obraz, a wokol niego czarna rame.

Ot - problem :-(

**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **
**  chemiczek@poczta.onet.pl  **