Asus A7V333 (KT333) i agpgart

Witam wszystkich

Tak mi sie nudzilo i zachcialo mi sie zagrac w Unreal'a
pod Debiankiem. Chodzi . . .  ale jakby za wolno.
Wiec patrze w log'a i widze...
WARNING: Couldn't allocate AGP memory - turning off support for GL_NV_vertex_array_range
WARNING: This has a serious impact on performance.

no wiec ja
$dmesg

i dostaje....
Linux agpgart interface v0.99 (c) Jeff Hartmann
agpgart: Maximum main memory to use for agp memory: 203M
agpgart: Unsupported Via chipset (device id: 3189), you might want to try agp_try_unsupported=1.
agpgart: no supported devices found

widzialem to nieraz, ale teraz mnie wqrzylo :-)

Wiec google mym przyjacielem, googluje i widze ze
jest jakis pathe w zwiazku z KT400, a na moje KT333
nie ma :-(

No wiec co ja mam teraz zrobic, aby moj VIA chipsed byl
,,supported''?

Moze ktos sie spotkal z problemem?
Sprzet:
Asus A7V333, KT333, GF4 MX 440