Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

On Sat, 24 May 2003, Mateusz Papiernik wrote:

> na razie nie osiagam, bo zgubilem headery do swojego jajka a nie chce mi
> sie nowego kompilować ;)
>
> Ale zobacz co znalazłem:
>
> http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-users/2002-November/024802.html
>
> [cut]

> try -ao alsa9:surround51 -channels 6

Prawie dziala.
Mam na mysli to, ze wszystkie kanaly sa obslugiwane, ale dzwiek zamiast
sie ich trzymac to jakos beszczelnie przeskakuje w przypadkowy sposob.
Obiawia sie to w ten sposob, dialogi odtwarzane sa przez np. lewy przod,
po jakims czasie lewy tyl, a czasami przez centralny (czyli normalnie).
Mie wiem tylko czy blad jest w alsie czy moze w mplayerze czy moze w gcc.
Przekompiluje zaraz obydwa za pomoca gcc-2.95 i zobacze.
No ale jakby nie bylo to powoli zblizamy sie do nieuniknionego sukcesu
:-))).

mirek