Re: Lekarstwo na zwisy TPSA-InternetDSL?

Hello Maciek,

Thursday, May 22, 2003, 6:32:04 AM, you wrote:

MM> Dowiedziałem się od znajomego z TPSA, że aby uchronić się przed wieszaniem
MM> się modemów SpeedStream w usłudze InternetDSL 1024k, należy wykorzystać
MM> wszystkie dostepne IP. (np zmapowac je na serwerze)
MM> Nie moge jakoś w to uwierzyć, więc proszę o sprawdzenie tego sposobu u tych,
MM> którzy mają kontakt z tą usługą i mieli problemy ze zwisami tych urządzeń.

No ja dostalem podobne rady ze strony tepsy i przynajmniej na windzie
to pomoglo ! Teraz przenosze DSL'a na serwer i sprawdze to. Ale sam
sposob rozwiazania problemu rozwalil mnie ;-)

--
Best regards,
 Maxwel                            mailto:maxwel@protonet.pl