laptop - zarzadzanie nergia - usypianie hdd

witam,

mam taki problem :) moze ktos mi podpowie gdzie szukac odpowiedzi.
Mam taki sobie laptopik, zainstalowalem woodego, zrobilem nowe jajko,
w ktore wkompilowane jest Advenced Power Manger.
Wszystko dziala ok, zainstalowalem apmd i on rozpoznaje zrodla zasilania,
stopien naladowania baterii. Mam tylko problem z tym jak zrobic, by pojakims
czasie nie uzywania dysku twardego przechodzil on w stan uspienia.
Bo troche szybko pada bateria, a jest szansa, ze pod konsola dysk nie bedzie
musial za czesto pracowac.

Dzieki z gory za sugestie, pozdrawiam.

--
Piotrek - Peterkus - Czech
mailto:debian[at]zgc[dot]kicks-ass[dot]net