Re: amavisd+postfix+ nowo zrobiony Maildir

Uh.
Przepraszam za zamieszanie ale doszedlem do tego przy pomocy kumpla
co sie stalo i juz naprawilem

mialem skrypt w perlu ktory zamienial mi mailboxy w maildiry
automatycznie i skubany pozmienial mi prawa wszystkich najwazniejszych
katalogow dlatego wszystko przestalo dzialac wlacznie z bashem !!!
naszczescie sie nie wylogowalem

jeszcze raz sorry szanowne towarzystwo za zalewanie listy
i pozdrawiam
kusznier

--
  .''`.     Mateusz Ślęzak <kusznier@evil.ping.la>