Re: komunikat mysql'a

Dnia Mon, May 19, 2003 at 03:26:49PM +0200 hrbmx napisał/a:

> [...]
moze cos pracuje w chroocie?
mialem takl przy wspolpray z postfixem, ze po estarie maszyny nie
chcial mi postfix dzialac grac z mysql'em, a mysql gral. okazalo sie
ze w chroocie jest hardlink do mysql.sock, ktorypo restarcie sie
zdeaktualnia...
wiec musialem sobie dopisac do skryptu startujacego postfixa kasowanie
linka i dorobienie nowego...

...oczywiscie komunikat bedzie taki sam jesli nie odpalisz mysql'a.

pzdr
yanek

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''