Re: Archiwizowanie Linuxa, bylo "Przeniesienie linuxa na inny dysk"

Krzysiek napisał.
> Poprawcie mnie jesli cos zle mowie;
> Nadmieniam ze w zyciu nie widzialem Knopixa:-)
> - Startuje knopixa ze CD,
> - montuje w nim swoja partycje z linuxem do zarchiwizowania (hdb1),
> - zapuszczam RartImage
> - robie sobie kopie mojej nieszczesnej partycji z Debiankiem.
> Potem moge sobie ta kopie (teraz dostane od was w czape :-)
> np. spod Windowsa nagrac na CD.
> A co potem??
> Mam juz gotowe miejsce na mojego Debiana, i pewnie tez
> za pomoca PartImege moge sobie z plytki zgrac kopie na
> to zwolnione miejsce.
> [...]
Witam.
W tym miejscu zastanawiam sie czy zamiast Knompixa nie mozna by
uzyc Jusix uruchamiany z CD. To nowe polskie minidistro Rafala Brody.
Generalnie Jusix jest przeznaczony do odtwarzania filmow i wykonywania
kilku jerszcze czynnosci. Ciekaw jestem czy pod nim uda sie uruchomic
partimage i moze jeszcze nagrac plyty. Pozniej porozmawiam o tym z
Rafalem.
Ten watek bardzo mnie interesuje co prawda w odniesieniu do innych
distro.
Za jakis czas bede chcial poprobowac mojego Red Hat 7.1 upgradowac do
Aurox 9.0 Jednak najpierw wolalbym dotychczasowego Red Hat 7.1 z
kilkoma programami najpierw zarchiwizowac - dla tego gdyby mnie sie
nowy Aurox nie spodobal, zebym mogl jak najlatwiej powrocic do
obecnbego Red Hata.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000