ip-up.d

Witam,

Mam takie oto pytanie:
Wisze na modemie isdn'owym i chcialem uzyc programu _ppplicznik_ do
zliczania mojego czasu online. Poniewaz _ppplicznik_ nie wykrywa, kiedy
wchodze online wiec postanowilem zrobic maly skrypcik odpalajacy i
umiescic go w katalogu /etc/ppp/ip-up.d .
Skrypcik jest prosty i wyglda tak:

#!/bin/sh
open -c10 -- /usr/local/bin/ppplicznik -n
echo "Odpalilem ppplicznik" > /dev/tty11

Skrypt odpalany "z palca" dziala natomiast przy nawiazaniu polaczenia z
tepsa na konsoli tty11 widze tylko "Odpalilem ppplicznik" natomiast
sam _ppplicznik_ sie nie odpala.

Wnioskuje, ze o czyms nie wiem.. Tylko o czym? Jak mozna rozwiazac ten
problem lub/i jak inaczej (latwo) zliczac czas online na modemie
isdn'owym.

Pozdrawiam
  Radek.