Re: ATX i shutdown

Witam ponownie
Hehe sam siebie cytuje :-)

Problem wylaczania komputera rozwiazalem,
zobaczylem jak ma to ustawiony Knoppix
i tak samo dalem u siebie w Debianie.

Jadro:
[*] Power Management support
    <M>   Advanced Power Management BIOS support
    [*]     Enable PM at boot time

lilo.conf
append="apm=power-off"

Nie sprawdzalem czy dziala bez tego wpisu w lilo.conf. Nie chce mi sie :-)

Dzieki za pomoc

Ps. Drugi raz mi Knoppix "zycie uratowal" - gloria mu za to

Pozdrawiam
Krzysiek