Re: Fw: Re: Co 30 sek.

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Robert Pyciarz napisze:

> [...]
[...]
> Ty to napisałeś.

Czasem kłamię.

> Jeszcze masz szansę, specjalnie zostawiam cytaty na górze.

Skoro się upierasz, to jak rozumiem uważasz, że miało chodzić
o uruchomienie dwu zadań równolegle przez crona? Jeśli tak, to
wybacz, ale z tego listu, na który odpowiadałem _niestety_ nie wynika
to jednoznacznie (a już na pewno nie w kontekście wszytkich
odpowiedzi w tym wątku[*]).

Tak czy siak sprawa nie jest na tyle oczywista, żeby podsumowywania 15
minut mojej pracy słowem "bujda" nie uważać za co najmniej _przykre_
(tym bardziej, że wszystkie uwagi natury praktycznej, jakie były tam
zawarte są IMO rzeczowe i że najwyraźniej zdawałeś sobie sprawę z różnej
przez nasz interpretacji oryginalnego tekstu [a jeśli nie, to patrz
sygnaturka]).

[*] nie, nie chcę dyskutować na temat podmiotów, czytania ze
    zrozumieniem, rozmyślań o co mogło chodzić autorowi itd.,
    bo obawiam się, że i tak każdy pozostanie przy swoim, a dodatkowo
    przestaniemy odpowiadać na swoje listy.

> [ciach - rzeźbienie nie na temat]

Jak najbardziej na temat, tylko inny niż twój.

> Jest to realizacja dokładnie nie tego algorytmu.

Skoro tak sądzisz.

> man how_to_read_a_message_before_answering

Wg tego mana trzeba wyrzucić mniej więcej co drugą wiadomość,
na którą się odpowiada i zapomnieć, że się ją widziało.

Jacek Kawa  **Masz prawo nie rozumieć mnie, lecz błagam,
                   nie zrozum mnie źle** [Kleyff]