Re: przenoszenie użytkowników

>   ich hasla na inny serwer. Kwestia jest taka ze nie chce mi sie znowu
>   ustawiac im hasel itd. czy np. po przenienisieniu passwd i shadow
>   bedzie wszystko chodzic? jesli ktorys z szanowanych uzytkownikow
>   robil taka czynnosc i moze sie podzielic doswiadczeniami bede
>   wdzieczny

pwconv, pwuconv
sciaga "shadowa" - przerzuca hasla do passwd, pomocne przy przenoszeniu...
kwstia barzo wzana - musi byc taki sam system kodowania hasel na tych
maszynach
roszta, to juz tylko kopia katalogow (polecam tar'owanie na
wejscie/wyjscie) - wtedy zachowuja sie wszelkiej maści linki
tomek

--
tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl