Re: Odp: subdomeny

On Tue, Apr 29, 2003 at 12:28:36AM +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> Kłaniam się,
>
>    w odpowiedzi na pismo z dnia wto, 29. kwietnia 2003 00:02
>    podpisane: Debian User

> Drogi Debianie, ODP nie figujruje ZTCW w stosownych RFC. Dlatego też programy
> sobie nie zawsze z nim radzą i mamy jak teraz w temacie -- typowe RE i jego
> ODP. Kiedyś to  się dopiero jaja działy i powstawało ,,Re: Odp: Re: Odp: Re:
> Odp: Re: Odp: Re: Odp: Re: Odp: Re: Odp: Re: Odp: Re: Odp: '' ale nie
> pamiętam już w jakim układzie...

Hm. Upartym trochę... ale akurat w RFC znaleźć tego nie potrafię. Podaj
numer, a chętnie uzupełnię swoją wiedzę na ten temat. A propos netykiet
- a owszem. Znalazłem w jednej z pięciu napomknięcie o tym, lecz staram
się stosować do http://www.dtcc.edu/cs/rfc1855.html Ja wiem, że może być
irytujące Re: Odp: itd, ale bardziej męczące jest brak References, które
psuje wątek.

> Czego?
>
> BTW: Naprawdę masz na nazwisko User, a na imię Debian? :-P
> Twoi rodzice musieli być naprawdę fanami Debiana :-)

Niestety (bądź na szczęście) nazywam się inaczej, co można dostrzec w
nagłówku (pole From:), bądź sygnaturce...

PS: Odpisuj na listę. Bo nie wiem, czy napisałeś tylko do mnie
rozmyślnie.

--
Lech "ike" Pawłaszek
"You'll never see me fall from grace..." [KoRn]