Re: Odp: Odp: subdomeny

Hello AG,

Sunday, April 27, 2003, 10:34:07 PM, you wrote:

A> Ale co to mi da. Moja domoene w revdns ma wpisana na moj IP moj ISP,
A> Jesli ustawie na swoim Dnsie w pliku strefy to co mowisz (w ogole bede
A> musial stworzyc taki plik bo ja go nie mam) to bede widzial wszystkie te
A> wpisy jesli bede odpytania kierowal przez ten srewer dns.
A> Jesli bede korzystal z innego DNS niz swoj to nie bede widzial subdomen
A> jeden i dwa

Jeżeli masz oddelegowaną domenę abc.xxx.pl na swój dns, wszystkie
odwołania do sub.abc.xxx.pl i innych poddomen będą "z automatu"
kierowane na twój serwer DNS. Sprawdz jakie ustawienia ma ISP,
jeżeli masz tylko wpis w revdns-ie to nic sam nie zrobisz, jeżeli
masz oddelegowaną domenę, to powinieneś mieć pliki stref dla
abc.xxx.pl. To samo się tyczy revdns-u. Wtedy wszystkim ty
zarządzasz.

A> pzdr ark

Również pozdrawiam

--