Re: [OT] Koszulki

Dnia sob 19. kwietnia 2003 22:46, Rafa³ Cz³onka napisał:
> Witam!
>
> Zastanawiałem się czy wysłaę tę wiadomość tylko do "producenta"
> koszulek, ale postanowiłem wysłać na grupę, gdyż nie musi to być
> odosobniony przypadek, tym bardziej że pomysł koszulek narodził się na
> liście.
>
> Zakupiłem 2 koszulki, białą i czarną z małym logo. Po jakimś czasie
> używania czarnej ;-) przyszedł czas na pranie. Jakież było moje
> zdziwienie gdy po zdjęciu ze sznurka zobaczyłem na niej dziury ;-( i to
> nie jedną czy dwie, ale 9 (sic!) - zaznaczam, że nigdzie koszulki nie
> [...]

Ja kupilem wszystkie mozliwe modele czyli czarna z malym i duzym logiem i
biala tak samo. Jak pisalem troszke sie zmartwilem ze koszulka XXL jest
troszke za duza ale mialem nadzieje ze po pierwszym praniu bedzie git. I tak
tez sie stalo :-) Moje koszulki sa jakosciowo super bez jedynej wady. Pralem
je juz kilkakrotnie i nie ma zadnych problemow.

Pozdrawiam TomU