Re: Problem z kumplem!!!

Krzysztof Jozwiak napisał.
> ostatnio słyszałem iż WSHE (Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna) w Łodzi
> chce zrobić centrum wsparcia dla RedHata, żenada...
Witam ponownie.
Ciekawa inicjatywa. Centrum wsparcia mozna wykonac dla kazdej distro, a
ze
najpierw powstalo dla Red Hat-a. Zawsze musi byc ten poczatek.
> A jak ktoś zobaczy Redhata to później psuje opinie o innych linuksach...
Wydaje mnie sie, ze nie koniecznie. Ja u kolegow widzalem rozne distro w
dzialaniu i wsrod nicch rowniez Debiana. Uzyweam Red Hat-a i
chyba przejde na Auroxa. W kazdym razie go wyprobuje i jedeli
dla mnie bedzie wygodny pozostane. Uwazem ze kazde distro dobre, a
gdy bede miec oddzielny komputer , czas i ochote na proby
moze i poprobuje jak inztaluje sie Debiana dla wlasnej ciekawosci.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000