RE: Problem z knoppixem

/ciach
> Proszę o pomoc w rozwiązaniu moich problemów związanych
> z pracą z Linuxem. Mam zainstalowaną dystrybucję Knoppix
/ciach
Po pierwsze primo: dostrzegam tu niezwykle zlosliwa dzialanosc
takich malych, w czerwonych kubraczkach, gdy tylko wyczuja
kogos zielonego w temacie; a zwlaszcza CHOWAJĄ, to co jest
oczywiste i oczywiscie przeinaczaja, mataczą itp., itd. :-& .
Po drugie primo: sugeruje zajrzenie pod URL:
http://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/distributions/knoppix/ .
zwlaszcza
http://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/distributions/knoppix/knoppix-cheatcodes
.txt  i katalog docs. ZGADZAM SIE - wymaga to
poswiecania zarowno czasu i pieniedzy.I trzeba miec
dostep do Sieci. Albo do kolegow :-D.
KNOPPIX bardzo czesto jest aktualizowany, dochodza koszty
sciagniecia i wypalenia nowego obrazu, np.
http://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/distributions/knoppix/KNOPPIX_V3.2-2003-
04-15-EN.iso .  Za kilka dni bedzie nowa wersja.

Pozdrawiam
coturnix