Re: katalogi systemowe

On Wed, 16 Apr 2003, bieniu wrote:

> hello
>
> mam takie pytanko mam malo miejsca na glownej partycji /
>
> i teraz pytanie jaki katalog systemowy moge spokojnie przerzucic na
> inna partycje i dodac wpis w fstab ?? zeby system dzialal poprawnie
no mialem sie nie  odzywac.. ale długość wątku sama mnie zaciekawiła...
(o tym na koniec)...
napisałeś doślakonicznie.. nie stwoerdziłeś czy masz tylko / i swap, czy
może jakieś inne (jakie) partycje linuksowe już zrobine...
najpierw zobacz co ci tyle m-ca zajmuje (du -sh /*)... zobacz co ci
zapycha.
jesli masz system w ktorym nie dlubiesz non-stop (updaty, instalki i
przeklenstwa) to jedynymi katalogami ruchomymi beda /var /home/ /tmp
powiedzmy ze zmiany w innym mozemy pominac...
zalezane jest trzymanie /usr/ i /home  na osobych parftycjach, tak jak
pisał Marcin (HRW), wszystko zależy od tego do czego tej maszyny
uzywasz... nie ma sensu ruszac /etc/ /bin /lib, za duzo robklemow moze byc
zawsze mozna za duze katalogi przerzucic na inne partycje i zrobic milego
linka :)

a na koniec... widzialem ostatnio gangi nowego jorku... fascynujacy i
dlugi film o niczym.
tomcio

--
tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl