Niesforny log rotate.

Witam towarzystwo.

wstawiłem do katalogu /etc/logrotate.d taki oto pliczek.

messages:
------------------------
/var/log/messages {
   monthly
   postrotate
           /sbin/killall -HUP syslogd
   endscript
   rotate 12
}
logrotate --verbose oznajmia:
> rotating pattern: /var/log/messages  monthly (12 rotations)

Niestety jedno mówi, drugie robi i wciąż rotuje mi /var/log/messages co tydzień.

Co tydzień muszę ręcznie poprawiać te cholerne logi (jak nie miał żadnego wpisu to też rotował co tydzień). Już nie wiem co mam robić. Wyrocznia (google) milczy. Mędrcy (debian mailing list archives) też. Czy daty, dostępu, modyfikacji logów mogą być złe? Jeżeli tak, jak pozmieniać, żeby zaczeło działać?

Ufający,
DS.