Re: bind9

Czesc,

> Mam taki problem i nie wiem, moze da sie to jakos elegancko rozwiazac:
> Na serwerze najpierw uruchamia sie polaczenie ppp (sdi) a potem bind9,
> Ale gdy bind startuje, ppp0 jeszcze nie istnieje i bind nie nasluchuje z
> internetu.
>
> Da sie to jakos elegancko rozwiazac w Debianie?

wzystko zalezy od tego co znaczy elegancko, ja zmienilbym kolejnosc
inicjowania skryptow w trakcie startu, tak zeby bind9 udruchamial sie w
odpowiednim momencie. Kolejnosc skryptow jest taka, ze im mniejsze liczba
po "S" w linkach /etc/rc?.d tym szybciej dana usluga zostaje podniesiona.
Dodatkowo /etc/rcS.d/* uruchamiane sa przed /etc/rc(0-6).d/*.
Wg mnie takie rozwiazanie jest ok, poniewaz nie ingerujesz w pliki
startowe, wiec jest male prawdopodobienstwo, ze cos skaszanisz, dodatkowo
jakiekowiek upgrade'y systemu nie spowoduja zadnej zmiany kolejnosci.

pozdrawiam
--
mirek