[OT] Koszulki

Cześć.
Jeszcze o koszulkach - przepraszam.
Posłałem przed chwilą reztkę niedobitków po koszulkowej akcji. Mam
nadzieję, ze to już wszycy. Z małym opóxnieniem, za co przepraszam, ale
miałem nawał pracy i byłem zajęty w godzinach działania poczty. Poniżej
lista tych, co zostali posałni. Jeżeli kogoś nie ma na liście, wpłacił
pieniądze a nie dostał koszulek - bardzo proszę o kontakt, bo o resztę
toczy się ostra bitwa ;-). Przepraszam za wpisywanie tu nazwisk, ale i
tak każdy się podpisuje. R. Woch
R Różak
T. Wojtunik
P. Chodorowski
M. Łodziński
T. Słowiński
J. Sobczak
Ł. Rżanek
P. Zaczek
T. Mrugalski
M. Rygorowicz
Ł. Jachowicz
M. Rosowski

Jeżeli ktoś się nie widzi na liście, a zapłacił - proszę o kontakt.

Michał