Re: [OT] Re: Re:

Odpowiadanie w kółko na te same pytania i jeszcze znoszenie inwektyw, że
niby ludzie z listy są hermetyczni i nieprzyjaźni i ciagle odsyłają do faq
jest równie pasjonujące co 330 w miesiącu instalacja windowsa na
komputerze kolejnego znajomego, który uważa że powinienem się świetnie
bawić, bo przecież jestem informatykiem.

Tak na marginesie - jest to jedna z celniejszych uwag
jaka ostatnio slyszalem. U mnie tez wszyscy sie dziwia
ze nie bawie sie w takich przypadkach wybornie.