Re: Linux i zona

Dnia Fri, Mar 28, 2003 at 09:47:58PM +0100 Krzysztof Zubik napisał/a:
> Witam.
> Moze by tak. Zainstalowac jej Aurox 8.0 lub Mandrake 9.1
> w taki sposob, zeby od razu pojawialo sie graficzne
> logowanie i nie musiala podawac startx i co wiecej.
Po co od razu taka dystrybcja, ja mam jedyna sluszna i po starcie
(ktory nie nastepuje zbyt czesto - tak samo jak halt)
odpalaja sie X'y; xdm i gdm daja sie ladnie skonfigurowac (tak aby nie
straszyly) wiec nie widze sensu instalowania takich dystrybucji, tym bardziej
ze moze kiedys bedzie chcial skozystac z komputera jakis "normalny" czlowiek.

> Moze by ja pozapisywac na wszystkie polskie listy linuxoew,
> a jest juz ich troche, zeby miala co czytac i komu odpowadac.
> gdy jerj linux cos nie bedzie dzalac powioedzec niech sie
> na listach popyta. Moze na jakis czas bedzie od niej spokoj
> tyle, ze nie na listach linuxowych. :)
hehe, optymista, myslisz ze bedzie to czytac???
Ciekawe co bys zrobil gdyby ktos ciebie zapisal na listy windowsowe??

/yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing