Dziwna czcionka w UI mozilli po upgradzie

Cześć!

Ostatnio zrobiłem upgrade na swoim Sidzie, i zainstalowała mi się
Mozilla 1.3, wychrzaniając Galeona. No i okej - odpalam Mozillę, i
zdziwko mnie ogarnęło ;) Wiecie może, co może być przyczyną, że cały
interfejs smoczycy używa czcionki "Times New Roman", lub podobnej? W
każdym bądź razie jest raczej nieczytelnie, i mam niezmierne wrażenie,
że w 1.2 było dobrze, tzn. inaczej ...

Czy to wina paczki, czy może coś u mnie? Jeżeli tak - to co mogę na to
poradzić?

Z góry dzięki,

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support