Re: Linux i zona

On Fri, Mar 28, 2003 at 08:28:44AM +0100, Rafal Bujnowski wrote:
> A Piotr Potargowicz <piotr@potargowicz.one.pl> na to:

> Moja zona nie lubi KDE, po prostu uwielbia wmakera. Mam to szczescie, ze
> jest po Matematyce na MIMiw UW :-)

To ja też się wtrącę do ciekawego wątku.. :-)
Popieram - ja też nie lubię KDE ani Gnoma tylko WMakera.
Ale problem, uważam, nie leży stricte we płci ;-) ani nie jest innej natury
szowinistycznej ;-) bo ja też mam problemy z przekonaniem "męża" mego do
Linuxa. Problem leży w osobistej preferencji.
Imho trzeba wybadać co Twojej żonie się podoba w Windowsie - i będzie
wiadomo co z tym dalej robić. ;-)

zdrowia,
MK