Re: czy w debianie jest jakis porzadny soft do poczty przez ww dla wielu domen?

On Thu, 27 Mar 2003 10:46:23 +0100
Adam Kruszewski <phantom_listy@pingwinek.org> wrote:

> zastanawiam się jak chcesz zrobić obsługę wielu domen, na jednym
> pop3d bez korzystania z owych loginów postaci username@domena.pl ?

Jest jeszcze IMP z HORDE (www.horde.org) ktory wraz z Postfixem z
MySQL'em oraz z Couierem Imap da sie calkiem milo skonfigurowac (no i
da sie uzyskac loginy postaci user, bez domeny :)) Oczywiscie
wszystko z pakietow.

Pozdrawiam,
Piotr

--