Re: Amanda

> dyskowa

> Moze

> Jedyny problem to wymiana tasiemek - recznie, bo zaden skrypt Ci tego nie
> zrobi. Nie na takim sprzecie. Przy backupie przyrostowym, dane powinny
> miescic sie na jednej tasiemce (24GB), przy pelnym bedziesz musial recznie
> zmieniac tasmy.
:)) Tak - z tego to sobie zdaje sprawe(zmieniarki do tasiemek nie posiadam) -
i zdaje sobie sprawe z tego, ze zakladajac transfer 20MB dla tego streamera
pelen backup troche czasu mi zajmie.
Bardziej mi chodzilo o same configi amandy. Przekopalem chyba cale amanda.org
i nie znalazlem tam niczego co by odpowiadalo mojemu zapotrzebowaniu.
Liczylem na to, ze ktos moze bedzie mial chodzaca amande i moglby sie
podzielic configami..

Pozdrawiam,
Przemek.
--