Re: postfix kopia maila na innny serwer

Pewnego dnia,  bieniu napisał do mnie maila o treści:
> heja again
>
> tia ale chyba mnie nie zrozumiales poczte przychodzaca zrobilem
> podobnie jak tu napisales mi jednak chodzi o wysylanie poczty zeby
> kopia maila ktory jest wysylany szla na inne konto pocztowe...

witaj, jedyna znana mi metoda to w /etc/postfix/main.cf wpis:
always_bcc = konto2@domena.pl

tyle że wtedy przesyłasz pocztę wszystkich userów.

pozdrawiam
--
Artur Stelmaszyk		http://www.arturo.eu.org
                       Registered Linux user number 239605

"Dzięki crontab możemy spowodować, aby codziennie o północy budziły się
demony"
 --- Źródło: http://www.slashdot.org